Autor Thema: hat das leben einen sinn????  (Gelesen 2098 mal)

Offline sad_angel

• Newbie
  • *
    • Profil anzeigen
hat das leben einen sinn????
« am: Mittwoch, 9. Mär 2005, 14:33 »
Ich weiß nicht ob mein leben noch sinn macht, aber um mich umzubringen bin ich doch zu feige........
einfach so verarscht zu werden das es nimma normal is........... des is echt hort.... i moa eigentlich hu i des nu nia so richtig mit gmocht... owa jetz scho........ lei weil i vielleicht nit so schea bi, hu i decht gefühle und mi ku net ois zu mia sogn, i woas nit.......... i bi echt lei mea beim blean......... wos soid des.......... mein gott scheiße he wos soid i doa............echt is jo olles fürn orsch............. i ku nimmma......... mia is oft ets echt egal.... i ku des oafoch nimma hean........... i woas nit und donn bin i wieda de schlompn........ echt wos i dua is verkehrt......... vadommte scheiße i bin a lei a mensch und dea mocht a fehler oda??? und warum verorschns mi aufoameu olle, obwohl i deana in mein gonzn lebn nix du hu.......... i mecht jo koa freundschaft nix mit deana i mecht oafoch das mi arua lossn mea nit owa warum versteht des koana...... i mog scho go nimma ausn haus gea,weil ois so scheiße is, mei lebn is echt fürn mull, friara wor des nia so do wor i imma dabei und n´bin nit so  verorscht wuan und ets aufoameu............ warum... i hu genauso a herz wia jeder ondere ..... und meine gonz freindinna mog i des nit dazehln, i ku mit deana nit redn, weil dia des nit versteh daratn weil dia homb jo de probleme nit............ und daratn des nit verstehn, owa i woas echt koan ausweg mea, keihne ahnung wos i doa kunt..... und umbringa wos bring sichs, warscheinlich gehs eh schief und donn host de scheiße beinond, muast zum pysichiater renn und olles so scheiße.......... und donn weast nu mea verorscht wenns ausakimmb, und es is ois wieda so wia friara und es gib jo scho monchmoi nette ereignisse in mein lebn wenn i mit meine freindinna und freind wos dua owa donn gibs heud imma wieda so leid wos des nit verstehn das i oafoch mei rua mecht..............
kisses mona

Offline dani

• Global Moderator
  • Newbie
    • Profil anzeigen
Re: hat das leben einen sinn????
« Antwort #1 am: Mittwoch, 9. Mär 2005, 23:02 »
also obs lebn an sinn hat? sinn hats sicher koan oba i denk nit, dass es den habn muaß. is leben isch halt amol da und isch a sehr oft sehr zach oba wos solls. der sinn vom lebn besteht meiner meinung nach darin, dass du für andere da bisch und mit ihnen a gaudi hasch und des so guat wia möglich, weil so lang isch am e nit auf der erdn. und des soll ma dann nit a no zusätzlich verkürzen. und wenn halt dann a amol a zeit kimp in ders da amol scheiße geht muasch di auf des konzentrieren wos schen isch.
mehr kann i iats a nit dazu sagn, weil i de situation dafür zu wenig kenn.

mfg
   dani
bereit f

Offline Stoffel

• Jr. Member
  • **
  • der zweite von links bin ich
    • Profil anzeigen
Re: hat das leben einen sinn????
« Antwort #2 am: Dienstag, 15. Mär 2005, 22:49 »
Ich bin sch

Offline Stoffel